Monday, April 19, 2010

Tooth or Teeth..mana 1 single+ular ye?

lemuni : bilangan gigi tak sama mcm orang..huhu

zaman kanak2 rebina,,youtube mana ada..

bercakap mengenai gigi,,tahukan anda bahawa masyarakat barat mempercayai kewujudan tooth fairy? adakah anda tahu? saya semestinya telah lama mengetahui ekoran penangan cerita kartun hollywood sejak zaman kanak2 rebina..walaupun saya amat mempercayai bulat2 apa yang dimomok dalam cerita2 kartun tersebut,,tetapi saya tak pernah terfikir untuk menyimpan setiap batang gigi yang tercabut di bawah bantal dengan harapan tooth fairy akan menziarahi saya di kala saya sedang enak menyulam mimpi menjadi cinderella..

tapi,,zaman dah moden,,dunia dah maju,,,,

insyaallah,,hari jumaat ni aku akan mengiringi adik bongsuku pergi menemani doktor gigi yang sungguh cantik orangnya..muda lagi tau..percayalah!! masalahnya sekarang ni,,bongsu cakap dia takut nak pergi jumpa doktor melainkan umi yang menemaninya..demand punya adik..kakak awok nak teman ni kira bernasib baik.....!!

dengan suara penuh keibuan,,umi pun tanya kenapa takut nak pergi jumpa doktor? doktor buat lemah lembut je..tak sakit pun..dengan suara yang pot pet pot pet,,mata menghala ke adamaya,,bongsu pun berkata "dalam happy tree friends cara doktor cabut gigi tu dasat..takut la doktor wat macam tu nanti"



yoo!!!!
jangankan adik aku,,
aku pun seriau kalau zaman kanak2 rebina dihidangkan dengan cerita kartun yang sungguh "sopan" jalan ceritanya..
nak klasifikasikan sebagai apa?
tontonan umum sah2 rejek dari awal...huhu

0 tindakbalas:

Post a Comment