Monday, April 26, 2010

Apa yang patut dilakukan nanti?

lemuni : get ready!

minggu lepas cikgu din mesej aku menyuruh aku dan member2 yang lain meluangkan masa pada minggu ni untuk program motivasi bersama pelajar pra-u..tarikh dan masa cikgu akan hubungi setiap pelajar..ini bermakna kan,,

hari ini hari isnin..
cikgu takkan telefon sebab pelajar pra-u sedang berhoneymoon di parlimen pada saat dan ketika ini..

hari selasa..
aku rasa cikgu takkan telefon mengejut suruh datang sekolah pada hari yang sama juga..sekurang2nya,,cikgu akan telefon sehari lebih awal..

hari rabu,,khamis dan jumaat..
ini besar kemungkinan antara 3 hari tersebut cikgu akan telefon suruh datang sekolah pada keesokkannya atau 2 hari kemudian..

kesimpulannya,,aku kena bangun awal pada hari rabu dan hari khamis..memang harulah sedap2 aku tengah tidur,,cikgu telefon..memang kantoi..anak murid kesayangan sedang enak dibuai mimpi tika pelajar2 peralihan sedang bermain kejar2 mengelilingi blok sekolah..*lalalala*

0 tindakbalas:

Post a Comment