Thursday, April 8, 2010

Ayat penyata yang paling panas..........!

lemuni : ni rupanya baja itu

dengan ini aku mengisytiharkan bahawa

i'm totally falling in love

sebelum ni aku pernah tanya macam mana nak tunaskan perasaan itu

puas aku mencari

puas aku merasai

tapi masih menemui jalan buntu

penantian aku akhirnya,,

macam ni rupanya jatuh cinta

hidup aku kini dipenuhi dengan keriangan melodi

sekali lagi,,

i'm totally falling in love with you, music!

meh kita berkenalan dengan cinta hati lemuni



betul la ni

aku jatuh cinta dengan lagu2 wali band

ni la lagu kumpulan indon pertama yang aku suka secara keseluruhannya

muka tak ada bintang tak pe

asalkan suara 300 bintang

bombastik!!

jauh disudut hati :
berapa lama la cinta kali ni boleh bertahan
alahai..

0 tindakbalas:

Post a Comment