Saturday, April 24, 2010

Entry akan menjadi sejarah selepas hari ini..

lemuni : meh story mory morning glory sikit..

lemuni ada cerita2 untuk hari ini tapi lemuni tak ada kudrat nak bercerita

korang paham2 je la aku ni

aku kalau dah mengarang mesti syok sendiri

entry lemuni menggunakan konsep berperenggan peranggan penangan 14 tahun menerima pendidikan formal
dimana setiap satu perenggan akan mempunyai 5 hingga 10 ke 15 baris.

nilah konsep yang cuba aku ketengahkan dalam



nampak tak yang aku underlined with darah punya kaler..tu la trademarknya..bermasa2 aku fikir..macam mana bermasa2 gak aku fikir nak timbulkan LEMUNI

korang sekali tekan je ye..

kalau boleh akses tu maknanya aku punya storyboard dengan screenshot dah siap la..

kalau tak boleh akses maknanya storyboard punya cerita masih dalam kepala lemuni ..


lemuni sedang menjiwai instrumental richard clayderman untuk mempercepatkan proses ketiduran
today is a letih deh!

0 tindakbalas:

Post a Comment