Wednesday, April 7, 2010

Jwpn kpd dinginnya aku dgn rancangan itu..

lemuni : huh!!

"dia tak sepatutnya disingkirkan"

ayat yang paling paling paling aku menyampah sekali!!
ayat paling glemer nih korang boleh dapat free2 je selepas detik penyingkiran peserta realiti tv..
tak kisah la tv berapa pun..

hello!!
korang masuk bertanding rancangan realiti tv takpayah nak kesian2 la..
aku sebagai penonton nak kesian takpe la yang tersingkir tu..
belum tentu lagi aku nak kesian

nak menang kan?
buat cara nak menang je
guna cara paling adil
jangan guna cara haram dah la

kalau dah berminggu berturut2 semua peserta yang kekal kata,

"dia tak sepatutnya disingkirkan"

haa..
elok sangat la..
biar semua jadi pemenang senang cerita..
tak payah susah2 berlatih..
tak payah susah2 bertanding..
sharing is caring kan..

sejak maghrib tadi,,
dah bergelas2 air mineral aku minum..
cuaca yang tengah panas atau hati aku yang tengah panas?

0 tindakbalas:

Post a Comment