Wednesday, May 12, 2010

Warkah kepada 4 terpenting

lemuni : rumusan..

iz dah ada di jerantut selama 5 hari..cuma hari pertama iz sampai,,aku tak ada di jerantut..aku di kuantan..bila aku balik ke jerantut hari sabtu,,kami masih tidak berjumpa disebabkan masa..aku sampai di jerantut dalam pukul 8 malam..manakala iz masa tu berada di kampung..halangan masa dan jarak menghalang kami berjumpa walaupun sebenarnya jarak kami berdua amatlah dekat secara zahirnya..

hari ahad dan isnin barulah kami berjumpa seperti biasa..macam biasa,,tiada tempat lain,,iz akan datang rumah untuk berjumpa dengan aku..cuti 5 hari ini,,iz dapat berjumpa dengan din,,odan,,dengan cucum..aku yang tinggal dekat2 dengan diorang mesti nak tunggu iz balik..iz tak balik,,selagi tu aku tak keluar pergi jumpa diorang..diorang pun dah paham,,kalau aku minta berkumpul,,mesti cik abang lemuni ada sekali..

wei,,sahabat2 lemuni sekalian..

cucum,,
dapat gak ko jumpa menteri besar pahang secara live..ko pun dah bersara dari jadi cikgu,,makanya banyaklah masa ko melepak..jom lepak dengan aku..belanja aku..tapi kalau nak belanja,,tunggu iz balik ye? aku tak nak sorang2

odan,,
ko pandai psiko aku..dari niat aku nak berjumpa cucum,,terus tertukar niat nak mengepau..wei la..ha! cum kata kalau nak pau,,kuasa di tangan aku..kalau aku arrangekan 1 perjumpaan nanti,,boleh la pau..

ejat,,
tak sangka honeyku jadi baby sister..hehe..ko jagalah anak tu dengan baik2..jangan ko membuli dah la..aku tunggu bulan 6 ni untuk keluar dating dengan ko..aku kangan giler sama ko..makan kofem kenyang..mandi kofem basah petanda aku rindu bangat sama lor honey!..haha!!

kepada tersayang tercinta,,
nurul tunggu iz datang esok..kita jumpa sekejap ye..final dah dekat,,buat yang terbaik ok..jangan lupa banyakkan berdoa padaNYA agar iz dapat menjawab dengan hati yang tenang..DIA akan mempermudahkan urusan hambanya

0 tindakbalas:

Post a Comment