Saturday, May 15, 2010

Majlis semalam,,temanya ialah merah jambu


akhirnya tema merah jambu telah disepakati sempena hari bahagia pada hari semalam..gambar mempelai agak2 privasi nak dikongsikan..tapi,,kalau terbuka hati aku nak upload,,aku akan kongsikan moment2 bersejarah dalam hidup aku..tak ada angin tak ada ribut,,tup tup aku bagitau macam ni..saja je nak buat surprise..kalau bagitau awal2,,tak namanya surprisekan..sejak bila aku menghitung hari bahagia pun aku rahsiakan..sedangkan pita detik cuma ada tiga..dan antara ketiga2 tu,,satu pun tak berkaitan dengan peristiwa semalam.selepas dari ni,,korang boleh detect salah satu perangai cik lemuni ialah amat amat amat perahsia orangnya..antara hantaran2 yang diperoleh oleh cik lemuni sempena hari paling bahagia,,





cantik tak?? tema merah jambu kan? tapi kenapa hantaran cik lemuni ni kerongsang dan seutas rantai je?? standard la wei buat hantaran pelik2..maklumlah,,majlis semalam mana ada pihak lelaki..pihak perempuan je..tak adanya berbalas2 hantaran ni..ni bukan hantaran kahwin atau hantaran pertunangan ok! hehe..ni hantaran untuk hari raya yang bakal tiba tak lama lagi..

semalam selepas balik dari sekolah,,umi belikan kerongsang untuk anak2 daranya..sampai aku berjeda,,aku nak pakai masa bila ek? takkan nak pergi pasar malam pakai kerongsang macam ni? takkan plak masa hangout dengan member2 aku nak melawa sampai macam ni sekali..walaupun aku tahu jarang pakai,, aku tetap suka simpan aksesori yang cantik2 ni..maklumlah perempuan!

bukti aku jarang pakai aksesori2 yang cantik ni salah satunya rantai berbentuk hati dalam gambar yang terakhir..rantai tu umi sendiri yang belikan semasa melawat kuantan beberapa tahun yang lepas..korang highlightkan ayat beberapa tahun yang lepas ok..sebabnya,,kalau orang lain,,mesti dah banyak kali pakai sepanjang tempoh beberapa tahun yang lepas..aku plak,,baru sekali pakai..tu pun tahun lepas semasa majlis makan malam pengawas..

kesimpulannya,,
aksesori yang cantik2 ni aku terlalu suka untuk mengumpul dari terlalu suka untuk melaram..

" akhirnya tema merah jambu telah disepakati sempena hari bahagia pada hari semalam..gambar mempelai agak2 privasi nak dikongsikan..tapi,,kalau terbuka hati aku nak upload,,aku akan kongsikan moment2 bersejarah dalam hidup aku..tak ada angin tak ada ribut,,tup tup aku bagitau macam ni..saja je nak buat surprise..kalau bagitau awal2,,tak namanya surprisekan..sejak bila aku menghitung hari bahagia pun aku rahsiakan..sedangkan pita detik cuma ada tiga..dan antara ketiga2 tu,,satu pun tak berkaitan dengan peristiwa semalam.selepas dari ni,,korang boleh detect salah satu perangai cik lemuni ialah amat amat amat perahsia orangnya..antara hantaran2 yang diperoleh oleh cik lemuni sempena hari paling bahagia,, "

jangan marah ok statement di atas ni..ni statement dalam mimpi je..ahak!

0 tindakbalas:

Post a Comment