Wednesday, May 5, 2010

Aku blurr ble bab tajuk nih!

lemuni : :)

petang tadi,,aku perabis masa menonton sehati sejiwa..eh,,tak tak..bukan perabis masa..tah apa kenamanya..mat zin? mazin? argh,,apa2 jela..cuma satu je aku terpegun,,dan nak kongsi dengan korang2 semua yang terlepas untuk menonton sehati sejiwa petang tadi..sepanjang hidup aku,,ni kali pertama aku dengar cara nak cool perasaan selepas marah2..

kata sang suami,,selepas bergaduh ke ada perselisihan kecil,,dia akan terperap dalam TANDAS..aku ulangi TANDAS!!..fuh,,kagum aku dengan si suami..tambah si suami lagi,,bila menyendiri dalam tandas,,tu dapat mengelakkan perselisihan yang berpanjangan..tak payah start enjin kereta,,cari ketenangan di luar rumah..selebihnya korang tengok la siaran ulangan sehati sejiwa ahad malam ni hokei..aku pun nak join sama..tadi sempat tengok kurang dari 30 minit sebelum siaran tamat..huhu

ikutkan hati aku,,taknya aku berblog malam ni..baik layan be cool..tapi,,kalau dah layan be cool sekali dengan iron baju,,jalan cerita tak paham pun satu habuk,,baju je siap di iron..nak2 plak,,lepas iron aku dok ralit kupas kulit mangga..khusyuk makan mangga,,movie pun terabai..jalan cerita tak paham pun masih nak layan..dari membazir elektrik,,baik tutup tv..layan blog..

tadi my sis bagitau,,cikgu norzari tanya khabarku..jawapan my sis?? biarlah rahsia..tapi,,aku rasa kalau cikgu tanya direct link aku mesti cakap : saya tak buat apa2 pun cikgu..duduk kat rumah je.. dan kofemkan cikgu akan tambah gini plak : yela,,sambil2 tak buat apa,,fb bukan main teror..dalam kelas tanya sepatah jawab sepatah..tapi dalam fb dia yang paling banyak bercakap..kenapa aku tahu dialog ni?? sebab dialog ni dah terjadi pun..kehkeh..chatting secara personal pun cikgu sempat menyakat aku lagi..terima kasih cikgu sebab mengajar saya,,dan ambil berat pasal saya..

buat masa ini,,perasaan aku seperti diluah mati emak,,ditelan mati bapak..apa taknya,,gusi sakit,,bibir pecah..kesannya,,selera makan gitu gitu senario kehidupan..i wonder why la,,perasaan i gembira hari ini,,i terus kenyang..dan bila perasaan i sedih,,i terus kenyang..aii,,habis tu,,bila nak laparnya? kalau lapar,,i makanlah..kan senang..hokei la,,aku nak sambung kembali novel "gerhana hati lara"..speed nak khatam novel ni lembab macam siput gondang sebab kisahnya tentang adik beradik kandung saling mencintai..huhu

0 tindakbalas:

Post a Comment