Wednesday, May 5, 2010

Title ---> no idea!

lemuni : nasib bek xkena pau rm1

haih,,tak paham aku..gaduh2 pun,,ko sentiasa menemani waktu pagiku..









ni la teman yang aku selalu bergaduh tiap2 minggu..entah kucing siapa..bapaknya manja..jenis tak makan saman..berapa kali dah aku acah2 nak pukul dengan penyapu,,makin galak ada..orang yang buang kucing ni pun satu,,buangla rumah orang lain..asik2 rumah cik lemuni..balik2 teratak cik lemuni..aku boleh agak ni jenis kucing belaan..taraf perasaan,,teramatlah manja..makan pun memilih..suka sangat curi2 masuk bilik..tempat tidur lagilah demand..atas kasut kat luar tu dah jadi macam katil dia dah..tiap2 pagi berlingkar macam ular sawa kekenyangan..nasib baik bukan ular sawa..

nasib baik misai dah tau peraturan rumah cik lemuni..had sempadan yang boleh dilalui..kucing yang tak bernama ni berapa lama la nak latih agar berdisiplin macam misai..nak harapkan misai? huh! baik tak payah..tiap kali selisih bahu,,mesti main kejar2 sampai kembang2 bulu tengkuk dengan bulu ekor..hish 2 ekor ni!! korang kalau kembang2 bulu lalu depan aku,,siapla..aku mandikan korang berdua ekor dengan air batu..bila nak bermanja,,kena gaya aku boleh manjakan..tak kena dengan angin aku,,janganlah nak bermanja..



ni satu lagi,,aku perasaan sangat2 2 hari ni..tiap kali aku pasang radio masa drive,,korang perli aku ye? tahulah aku ni masuk je bab2 lagu terus sindrom down..dj dj radio sekalian,,tak payah la putarkan lagu yang memerli aku secara halus..haih dj dj sekarang ni..huhu

dan yang terakhir,,



aku syukur sangat2..minyak dah nak habis..tepat dan sesuai dengan situasi sekarang..tinggal satu bar je ag..minyak nak kong pun ko suka? hei,,mestilah,,sebab kali ni masih lagi terselamat..tak payah pergi stesen minyak buat kali ke-2..hehe

0 tindakbalas:

Post a Comment