Friday, March 19, 2010

Rutin wajib bila en iz cuti

lemuni : hari paling membahagiakan kami

dengan ini secara rasminya,,aku membubarkan pita detik dibawah..

Lilypie Angel and Memorial tickers

memang patut aku bubarkan pun..ye lah..dah dapat jumpa,,takkan nak kata masih tak berjumpa lagi..totally,, sangat2 gembira dapat luangkan masa bersama iz!!..sebulan lebih tak jumpa,,teramat rindu la..nasib baik la sepanjang tempoh tu kami berhubung melalui telefon..dapat berhubung melalui telefon sepanjang berjauhan aku terlalu bersyukur sangat2..dapat dengar suara,,dapat tengok muka,,terlalu gembira la..

korang jangan terkejut dari first day kami declare,,iz memang akan datang rumah..sebenarnya,,sebelum declare lagi iz dah datang rumah..tapi atas sebab2 tertentu je lah baru iz datang..pas declare,,memang rutin wajib iz datang rumah untuk berjumpa dengan aku..disebabkan pama aku pun dah kenal dengan iz sebelum kami declare lagi,,tak payah la aku nak cerita beria2 siapa iz..tinggal kat mana..anak siapa..umur berapa..belaja kat mana..

orang akan tanya aku,,tak risau ke percintaan jarak jauh..sorang di utara..sorang di timur..bagi aku senang je,,kalau kita ikhlas mencintai seseorang,,jarak bukan halangan..yang penting usaha kita untuk mengekalkan hubungan itu dan harus disertai dengan doa..ajal maut jodoh pertemuan ditangan tuhan..kalau dia betul milik kita,,lepaskan dia pergi jauh sebabnya jauh mana pun dia pergi,dia akan kembali sekirannya ditetapkan dia milik kita..walau sedekat mana pun dia dengan kita,,ditakdirkan dia bukan milik kita,,kita tetap akan kehilangan dia walaupun hanya didepan mata..

esok kita jumpa ye iz? luv u so much!

0 tindakbalas:

Post a Comment