Saturday, March 13, 2010

Oh,,hai..pagi semua..

lemuni : kejap lagi nak balik kampung

bangun2 semua!! matahari dah tegak atas kepala ni..tak baik tau bangun lambat2..(ayat tak bleh bla.)..aku bangun awal tau..sebab tu berani kejutkan korang..pukul 9+++ am aku bangun..ala,,awal la tu..kehkehkeh! semalam tak boleh tidur ma..segar bugar je mata..on9 sampai berembun..pastu umat mana tah pasang lagu soundtrack turbo..dup dup dup..berdetak hatiku..sakit telingaku..bunyi makin kuat apabila aku terlangkupkan kan telinga atas lantai..duppp! duppp! ayo,,aci tak boleh tidur la..tak tahu nak kacau siapa tengah2 pagi cenggini..

sebenarnya,,aku kena menaip sepantas yang mungkin ni..urgent tak urgent,,aktiviti menaip wajib dilakukan..nak ambil berkat untuk bercuti selama 4 hari..kalau tak ambil berkat on9 pagi ni,,angau meroyan la aku jawabnya kat kampung nanti..sihat tak blog aku tu ye?..mesti penuh spiderman buat sawang nanti?.yolah,,sekarang ni spiderman semua dah pencen..tiap2 pagi goyang kaki pekena kopi pekat kat hujung simpang taman ni..siap2 pekena kopi,,buat la aktiviti sesawang kat blog2 yang ditinggalkan..sian spiderman pencen..

jom sama2 wat senarai siap gempur!

baju LEMUNI?
siap!

telekung LEMUNI?
siap!

minyak wangi LEMUNI?
absolutely siap!

barang kemas LEMUNI?
ooyeah siap!

apa lagi kawan? saya tak ingat ni..hurmm ooye

charger kamera aka hp LEMUNI?
siap!

gosok baju LEMUNI?
tu mesti belum siap!

mandi LEMUNI?
lagi la belum siap! (yea! bucuk ag ni)

ok la nak out selama 4 hari..jangan rindu rinduan tau,,kejap je aku pergi..lepas 4 hari kita ketemu lagi..bagi la can kat aku dalam tempoh 4 hari ini untuk bermanja2 dengan datukanda,, nenda,, mak saudaraanda,, pak saudaraanda,, anak saudaraanda,, dan sepupu2anda..

before aku lupa..aku pun baru perasan hari ini,,dah genap2 sebulan aku tak berjumpa dengan iz..relaks la korang..sebulan tu dah biasa dah bagi aku..(erti rindu hanya iz yang tahu makna rindu)..boleh kira dengan jari berapa kali je aku boleh jumpa dalam setahun..alah bisa tegal biasa ok..kalau tempoh sebulan pun tak boleh survive,,macam mana nak survive berbulan2..kan iz kan? hehe..iallah kita date minggu depan ye? lepas ni,,sebulan lebih plak tak jumpa..

Lilypie Angel and Memorial tickers

HAPPY HOLIDAY kawan2! saya budak sekolah..so wajib la memanfaatkan masa bercuti..kepada yang banyak asement,,semoga berjaya menyiapkannya..GOOD LUCK!

tuai padi antara masak
esok jangan layu layuan
intai muni antara nampak
esok jangan rindu rinduan

anak cina pasang lukah
lukah dipasang ditepi perigi
intai muni antara nampak
kalau tak nampak
korang la yang merana

HAHAHA!

0 tindakbalas:

Post a Comment