Monday, March 8, 2010

Lemuni so sleepy la..

lemuni : tidur itu best pada zahirnya

ayoyoyoyo..mengantuknya!! sah korang kata "banyak songeh budak ni..kate mengantuk tapi boleh plak berblogging"..serius punya mengantuk la ni..tu sebab aku berblogging dengan harapan kau kan muncul dalam tidur ku..eh silap..kan terbabas dah..dengan harapan mengantuk ku akan pergi jauh2..huhu..nak tidur! huhu..tapi sedih,,tak boleh tidur..

kalau aku tidur,,buatnye terbabas waktu..memang tak berasap la dapur jawabnya..dalam mamai kucing,,aku rasa la,,tadi umi suruh bakar ikan dengan buat sayur bayam..ye ke? pastu aku macam ada terdengar ubi dah siap rebus..nak buat apa plak dengan ubi tu..ni susah ni kalau terima maklumat dalam mamai2 kucing..

kalau aku tidur,,buatnye terbabas waktu..memang menangis la budak kecik tu kat sekolah jawapnya..huhu..wei la,,takkan aku nak pecut 120 km/j walaupun aku telah diikitiraf sebagai "konon the king la, sigh"..ceh! aku bawa kurang dari 60 km/j pun dah rasa nak melayang nyawa..kepada sesiapa yang pernah nak tunjuk kehandalan korang dengan mencilok aku sampai aku boleh putus nyawa sesaat,,sedikit pun aku tak tercabar ok..aku cuma boleh doakan "harap2 sempatla si polan si malaun tu bertaubat sebelum ajal menjengah"

tolong aku boleh tak? bukan aku selalu mintak tolong pun..ni je baru kali pertama..kalau aku tertidur dalam bahasa sulitnya,,aku memang nak tidur selepas ni..korang tolong miss call ke calling2 ke aku ke no ni yer..yang pakai maxis : 017-971***..yang pakai celcom plak : 019-917***..korang jangan hantar mesej dah la..10 mesej masuk belum tentu aku sedar..huhu

sign out

0 tindakbalas:

Post a Comment