Monday, January 11, 2010

Selepas baca,,tidur ok!

lemuni : xle bla tol tomok ngn diana

aizat sedang menyanyi di depan lemuni sambil lemuni menekan patuk2 ayam ni..go on aizat!!.temankan aku sementara aku mengarap entry ni..syok ke tak ajl ni aku tak tau lah..ajl hanya sekadar dipinggiran sebab aku melayan sehati sejiwa..romantiknya yatt dengan talib..

pama aku mengekek ketawa tengok sehati sejiwa..daripada aku layan lagu yang tak berapa nak lagu..baik layan rancangan orang berpengalaman..maklumlah kan,,.............ha! bab2 tudung periuk orang,,engkorang memang minat..haha

sebelum itu,, mula2 tadi aku layan ajl sambil kupas bawang..menitik air mata ini tengok siti dengan lan berduo..touching dowh..

good night!!

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

haih, sempat lagi kupas bawang time ajl. x bg komitmen langsung kat ajl tu. haha

Lemuni said...

bagi la komitmen,,
tgk ajl kire komitmen la

Post a Comment