Thursday, January 14, 2010

Saya Sayang Awak Tau!

lemuni : bukan entry jiwang!

orang kata,,bila kita cinta,,sayang,,kasih..kita akan sanggup lakukan apa saja demi kebahagiaannya..begitu juga dengan aku..seorang insan yang bernaung di bumi malaysia yang permai ini berlandaskan konsep 1 malaysia..buktinya?? ooo,,tak percaya ye..ok takpe...dengan ini saya Cik Lemuni akan membuktikan penyataan diatas..

disebabkan aku sayang sangat..cinta sangat..aku akan pastikan setiap permintaan beliau tidak akan aku kecewakan..yelah,,dah hati sayang dan cinta sangat,,aku akan memenuhi permintaan bondaku tersayang dan tercinta agar jatuh cinta dengan fern..

aku tahu ayahanda sanggup buat apa sahaja demi bondaku agar harapan bonda untuk aku jatuh cinta dengan fern terlaksanakan..sanggup habiskan masa dan wang ringgit demi mencari fern untuk aku..dan akhirnya,,Lemuni dan Fern disatukan..

setiap kali fern balik,,fern mesti bawa balik hadiah untuk lemuni..berbunga sungguh hati lemuni tika dan saat itu..tapi pada 1 hari,,

"fern,,tak payah la bawak balik hadiah dah..fern disisi muni pun muni dah bahagia"

"kalau itu permintaan muni,,fern ikut je"

sebahagian daripada hadiah fern yang berjaya diselamatkan..



comel kan?

ini cerita benar 20 tahun yang lepas..setiap kali beli Fernleaf,,mesti dapat seekor percuma..haha..setiap kali minum Fernleaf,,aku mesti menyanyi,,

ibu..ibu..
engkaulah ratu hatiku
bila ku berduka,
engkau hiburkan selalu
ibu..ibu..
engkaulah ratu hatiku

psst :
aku cinta2 ngn Fernleaf pun sebab nak anak patung je..pamaku turutkan permintaan puteri dia ni..hehe

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

haha, igtkan apekebende la fern tu..rupenye fernleaf..ape la..haha

Lemuni said...

bese la..
nak wat cite kena wat tertanya2..hehe

Post a Comment