Thursday, January 21, 2010

Kalau tak nampak,,pakai binokular k!

lemuni : dalam perancangan..

tadi aku tertengok utama di 1..kalimah ALLAH dibadan kucing..memang nampak dengan jelas..bertuah kucing tu..malam bila entah,,tulisan H1N1 pada badan ikan haruan..kuasa ALLAH swt tiada siapa yang tahu..

sekarang ni,,aku dah dapat satu pekerjaan..oklah nak mengisi masa lapang yang sememangnya telah terisi..nak tahu? ok..tiap2 pagi sebelum sarapan dan mandi,,aku akan menilik dicermin akuarium..manalah tahu kan..kot2 terjumpa corak2 di badan ikan kesayangan abah yang mengambarkan sesuatu perkataan..sampai sekarang tak jumpa lagi..disebabkan cik lemuni masih kental semangatnya,,nak mintak tolong budi dan jasa baik anda,,kita sama2 menilik yer..



ikan kap yang ada corak hitam tu cuba kawan2 teliti..macam ada kan? macam tak ada kan?



ala,,yang ni berkilau plak..tak nampak corak2 pun.."ikan2 sekalian,,korang asal dari emas dan perak ker?"



ikan sepat cuma ada satu corak yang tidak membawa apa makna..target kita ikan kap 2 ekor tu!

anda carilah dulu..sekarang dah pukul 9.22 pm..tv dok panggil2 tuh..suruh aku temankan dia..takut katanya..hish tv ni..cari sampai dapat tau..ni aku sertakan posing paling hot dari ikan2 yang "hiphop"..tata


0 tindakbalas:

Post a Comment