Wednesday, January 13, 2010

Apa la tu?? tekalah..

lemuni : cuba teka kawan2!

hish,,aku kena bagi gak engkorang penerangan cara penggunaannya..kalau dibiarkan entah pape plak yang engkorang buat..

LANGKAH PERTAMA




pilih warna-warni yang disukai..aku jumpa 2 warna je kat kedai..satu biru satu pinky..wow! kombinasi yang serupa tapi tak sama..tengok kepanjangan yang anda sukai..kalau panjang sangat,,amik gunting terus potong..tak ada gunting? suruh couple anda pegang hujung,,anda pegang hujung..pastu tarik kuat2 sampai terputus

LANGKAH KEDUA



sebelum ke LANGKAH KETIGA,,aku nak bagi regangan sikit pada benda diatas ini..agak2 kalau aku buat gelang stylo tak?besar sangat saiz ni,,kena kecilkan lagi..baru muat dan cocok dengan lengan aku..

LANGKAH KETIGA

tanpa membuang masa,,bagi anda yang beragama Islam mulakan membaca doa makan..serius ni! baca doakan makan..selepas itu,,buka mulut dan kunyahlah benda diatas ni..ermm,,sedapnya!! yum..yum..

PERCAYALAH..
LEMUNI TAK MEMAINKAN ANDA..

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

hah? ape bende ni? cam tali rapia je..huhu~

Lemuni said...

hish..klu tali rapia xkn leh makan..huhu

Post a Comment