Monday, March 16, 2009

kronik!! Aku dah tergoda..

lemuni : (,") aku dan dia (",)..

sepagian aku menghidu kesegaran bau ubat..memang mendamaikan..yup!!sungguh mendamaikan sehingga aku terpaksa menahan diri daripada menghidunya lagi..aii,,macam manalah mereka2 yang bekerja dalam sektor sebegini..lagi banyak bau2 ubat kena dihidunya..hmm,,alah bisa tegal biasa..bagi aku,,aku terpaksa beralah kepada bisa sebab tak tegal dari biasa..huhu..lama sungguh penantian..nasib baik disisi setia menanti..kurang la penantian tu..sambil2 menanti,,kepala otak aku ligat juga pikir nak buat apa lepas balik nanti..zuppp!! dah dapat..

muni!!

home sweet home!!

tiba2....

aku dah terhidu sesuatu yang lagi segar dari bau ubat..kali ni aku tak main2..betul2 segar baunya..aku tau bau ni boleh buat aku tergoda..memang tak berlengah lagi,,aku mempolow bau tersebut..STOP!! sampai sini je baunya..

memang betul2 buat aku tergoda la..ni yang aku lemah ni..aku tau dah,,tak kuat iman di dada..memang mudah cair aku nanti..tadi pun dah termakan sikit godaan,,mula2 tengok dari jauh je..pastu tu,,aku makin dekat..makin dekat..kronik laa aku kalau gini..huhu

umi..umi..dah tau muni ni tak tahan dengan godaan,,bawa balik gak..bukan satu..lebih dari satu..muni kalau dah dapat benda tu memang hanyut..kalau engkorang belajar macam mana teori hanyutan benua,,haa macam tu lah aku akan hanyut nanti..

dugaan..dugaan..sah aku memang akan tergoda dengan...

[ secarik harapan ]
[ memori terluka ]
[ ke mana hatimu ]
[ bulan berbisik ]
[ sutera kasih ]
[ ketika cinta bertasbih ]

apa2 pun,, sayanggg umi..tau anak dia suka..sebab tu bawa balik..hehe..aku boleh cerita panjang2 lagi,, tapi engkorang gak yang susah nanti...yelah..dah tergoda nak buat macam mana..haha

sebelum berangkat :
baru plan nak wat keje cikgu normah..huhu

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

tergoda ape sebenarnye?
tak fhm le.
hehe

Lemuni said...

cuber bace betol2..
suspen dah ler tu..hehe

Post a Comment