Monday, March 2, 2009

Hati..

lemuni : salam dari hati

tak puas hati..
ingatkan zaman kegemilangan tikus putih dah berakhir...
sekali lagi!!!
bakal kena jadi tikus putih sekali lagi..
aku memang,,memang,,memang..
bukan aku je la..
semua memang tak puas hati!!!

tahun aku memang tahun eksperimental ke???

berdebar2 hati..
kalau 5 aku boleh tahan lagi..
limit aku sampai 5 je..
dup..dap..dup..dap..
aku dapat 4..
tahan je la muni..
yes!!!
ada 2 bonus!!!
aku dapat 2 akhirnya..
okla tu daripada kena 4..


senang hati..
uuumiii,,(ala2 manja sikit)
beli ais-krim nak??

yeay!!
cool dapat mat kool..

sakit hati..
lain kali main jauh2 noo...
jangan buat aku susah..
tak pasal2 aku kena buat kerja 2 kali..

sebelum berangkat:
"kita jumper rabu ni"
huhu

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

cite psl ape sbnrnye?
x fhm la..

Lemuni said...

panjang citernyer..huhu

Post a Comment