Wednesday, March 4, 2009

Jr stand 4 junior ker??

lemuni : semangat berkobar2

hari pertama aku jaga anak2 buah aku..aku tak jadi mak cik lagi tau..nak tunggu jadi mak cik,,lambat lagi la..huhuhu...anak2 buah kat sini ialah kelas la..are you forgot??remember ya..im perfect..eh,,silap.. im prefect..haha..

setiap perfect a.k.a prefect ada kelas jagaan masing2..senang cerita mentor mentee la..baru je berkuatkuasa semalam..nama je berkuatkuasa semalam,,tapi aku bertugas hari ni..bagus betul prefect macam aku ni..mujur tak kantoi dengan miss je..hehe..dengan semangat berkobar2,,aku mengubah laluan kebiasaan aku..selama ni laluan aku menghala ke barat,,hari ni laluan aku menghala ke timur..dah 4jr kat timur,,takkan aku nak ke utara plak..berkobar2 ni..

sampai 4jr,,tetiba rasa gemuruh di langit plak..aku boleh buat!!!...masuk 4jr,,dengan buat muka tak ada perasaan..aku letak khazanah2 ilmu aku atas meja kelas tu..budak2 ni dah pandang aku semacam...tetiba je ada orang asing buat muka tak malu dalam kelas diorang..

pandang aku lagi..tak boleh jadi ni..mesti ada yang tak kena dengan aku..aku tilik diri aku..patutla...

aku sematkan nametag pegawas kat tudung..kelam kabut kat rumah..lupa nak pakai nametag..hahaha..

pandang lagi...

budak2 ni memang nak kena la...

aku keluarkan "nasibmu ditanganku" bersama2 pena...

tau takut...terus tak pandang aku..

esok kita bersemuka lagi yer 4jr..hehehe

sebelum berangkat :
0ff 7++ ary lebih yer..huhu
gud luk muni

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

izz jage klas ni memolek ye?
take care~

Lemuni said...

dun wury iz...
handle with care..

Post a Comment