Tuesday, March 17, 2009

Fuhh!! You save me..

lemuni : kuasa alam bukan ditangan kita..

semua terlingkup!!
macam tongkang pecah!!
macam sarang tikus belanda!!

bila aura XX dan aura XY bergabung,,
umpama tornado vs taufan..
jeritan!!
pekikan!!
rintahan..
rayuan..
semua tak dihiraukan dah..
yang penting...
salah seorang mesti jadi champion!!

tetiba aku rasa pelik,,
eh??
kenapa suasana jadi damai jer??
tak nampak sebarang kemusnahan dah??

patutla....

sambil bersila,,
XX dan XY sedang ralit membuka bungkusan Corneto..
sebab Corneto,,
tornado vs taufan boleh berdamai..

bila CEO dan Eksekutif tak ada..

penyelia2 terlatih gagal menjalankan tugas yang diamanahkan..
kalau aku tahu,,awal2 lagi aku dah merasuah XX dan XY dengan Corneto..huhu

lain kali aku mesti pastikan senjata2 ni ada :
corneto,,
walls,,
mini popper,,
tropicana,,
traffic light,,

kalau gagal juga...
aku akan jadi gunung berapi..
muahahah..

sebelum berangkat :
adoyai!!aku luper nak booking...

3 tindakbalas:

LaDy-Of-EaRtH said...

hahahaha!!!!
taw xper..

Ahmad Faiz said...

kisah pasal ape ni sbnrnye?
sape xx xy tu?

Lemuni said...

lady
tol kan??
ngn awk pon diorg xmkn saman..
haha

lemang
xx xy 2 adk bradik izz la..
ala..
teka la sape pantang bertemu..

Post a Comment