Friday, February 26, 2010

Terima kasih semua!! Ni semua jasa kalian :)

lemuni : alhamdulillah..

alhamdulillah..setinggi syukur kepadaNYA atas kecemerlangan dan kejayaan semalam..aku tak tahu nak gambarkan macam mana perasaan gembira dengan keputusan semalam..tersangat gembira..bertambah2 gembira dengan kegembiraan abah dan umi..wajah2 gembira guru2 dan kawan2 yang menyambut kedatangan aku dengan cucum di sekolah.."wei odan,,dari jauh kami berdua dah nampak ko tersenyum depan bilik guru.".yes!! aku tahu,,keputusan ko cemerlang walaupun aku tak tahu lagi..terima kasih la bebanyak menyambut kedatangan kami berdua di depan bilik guru..haha..

perkara pertama sekali aku buat bila masuk bilik guru,,cari umi dulu..aik? tak ada?? hmm,,tak pelah..cikgu yang pertama sekali jumpa,, cikgu normah..bestnya tengok cikgu happy gile2..aku lagi la happy gile2..dapat pula peluk cium cikgu..borak memang kaw2 la..tak ingat yang aku berada dalam bilik guru..memang tak control suara ketawa antara aku, cikgu normah, cucum dan odan..korang ingat tak kalau dulu masuk bilik guru punya la ayu..sesopan yang boleh..bunyi tapak kasut lagila tak ada..cikgu 100 meter kat depan,,kita dah siap stand by nak bagi laluan..tapi semalam,,lupa yang kita dalam bilik guru..happy sangat tengok cikgu gembira..antara perbualan dan pergosipan dengan cikgu normah :

"nak masuk u mane nanti?"
"amik kos pe?"
"cikgu dah bace fb korang..ya allah budak2 ni,, memang kelakar la.."
"nanti cikgu belanje ye"

beralih pula kepada guru kelas,,cikgu hanizah..yea!! peluk cium lagi..seronok sangat tengok cikgu gembira.."kan cikgu dah kate,,kalau ade usaha,,takkan ke mane..sekarang ni hasilnya..cikgu bangga.."..semasa berborak dengan cikgu hanizah,,cikgu hamizar dengan cikgu normah datang join sekejap..ya Allah,,bahagia sungguh tengok muka bahagia cikgu2..

cikgu hanizah :
cube tengok tu (merujuk kpd odan) bizi beno die arini..tak abis2 time panggilan telefon..

aku & cucum :
HAHAHAHA

sebelum beralih ke miss pang,,singgah sekejap di meja cikgu hamizar untuk ucap terima kasih.."cikgu tengok makin kurus je ni..umi kate masak kat rumah..makan ke tak ni? ke amik bau je"..err,,amik bau pun ye,,makan pun ye..belum rezeki lagi la cikgu nak tambah berat plus plus..haha..

"nampak gayenye,,cucum kena belanja cikgu ni..bukan cikgu yang belanja"

"tak pe cikgu,,nanti cucum dah kaye,,die mesti belanja cikgu"

jumpa miss pang,,kali pertama tengok miss pang senyum secara personal kepada pelajar2nya..happy happy!!..yolah,,aku sedikit..err,,sedikit ke sebanyak takut aku kat miss pang?? abaikan,,yang penting,,miss pang senyum secara personal..


masuk bilik cikgu din,,tak sempat nak berbual panjang..masuk cuma sempat ambil slip je..yelah,,takkan nak wat traffic jam plak dalam bilik tu..ramai lagi nak masuk..tak dapat bercakap banyak tak pelah..yang penting sempat ucap terima kasih pada cikgu dan cikgu jihan yang turut berada di situ juga..

hmm,aku tak jumpa lagi cikgu aliza,,mr tai,,dan cikgu khazmah..iallah,,isnin ni aku pergi cari mereka..sebelum balik sambil tunggu cucum pergi mereload,,hehe,,pe lagi,,calling2 cik abang la..dah seharian dah iz tunggu aku call..tapi sampai tengah hari aku masih tak call.."nurul sibuk menawaf 1 sekolah dengan cucum la iz,,tu yang lambat sikit"..err,,lambat sikit ke lambat banyak lemuni oi?? rasanya lambat banyak..hehe..dengar suara iz yang terlalu happy,,berganda2 kegembiraan aku..



cenderahati untuk semua calon stpm 2009..terima kasih cikgu!

lemuni tujukan ni khas kepada my buddies yang berjaya dengan cemerlang :

TAHNIAH!!

cucum
izzati
odan

0 tindakbalas:

Post a Comment