Wednesday, February 24, 2010

Doa kami adalah sama..Harapan kami juga sama

lemuni : aku dah ready aku g la..huhu

aku tetap gembira bila buka paip,,laju je air yang keluar
walaupun hati tengah gundah gulana..


aku tetap bahagia bila berbual dengan iz
walaupun hati tengah risau..


aku tetap berbual riang dengan keluarga
walaupun hati aku dah bercampur baur

aku tetap mempositifkan my buddy
walaupun hati sendiri ke negatif..


aku tetap ketawa
walaupun hati dah banjir bila my buddy positifkan aku..


aku tetap tenang melayari blog
walaupun kadang2 fikiran curi2 kerisauan..


cucum :
aku asik mimpi bukan2 je skang..sampai cg hamizar pun masuk dlm mmpi aku

odan :
em ak nie da x lalu nk mkn da..haha..ak ketar gle nie

lemuni :
aku siap cg din ngn cg normah masuk dlm mmpi aku ag..huhu

izzati,, bagaimana dengan ko?? kami bertiga dah sampai ke tahap ni..huhu

aku tetap tersenyum menulis entry ni
walaupun tangan aku dah terketar dengan sendiri..


dan yang pasti,,
aku tetap menjalani kehidupan hari ini seperti biasa
walaupun esok merubah segalanya..

serta,,
doa dan tawakal adalah kunci paling penting dalam tempoh ini..

kalau esok aku tak jumpa dengan korang,,aku akan aturkan satu perjumpaan antara kita dalam waktu yang terdekat ni..zati ngn cucum harap dapat hadir k..odan siap bagi warning dah..kalau korang tak datang,,dia malas dah nak jumpa..sian abg odan..ko jgn marah aku odan,,aku cuma menyampaikan amanat ko je.haha..

aku doakan yang terbaik buat kita berempat..semoga kejayaan dan kecemerlangan menanti kita esok..AMIN.

6 tindakbalas:

Unknown said...

dah hilang ketar tu? apa hasilnya?

Lemuni said...

alhamdullilah,,setimpal dengan usaha dan berkat doa org sekeliling..

Unknown said...

tahniahs! dengar2 cucum , odan n lain2 pun bagus jg. Selamat isi borang u!

Lemuni said...

tq muhammad..
cucum ngn odan pun cemerlang
kite kenal kan muhammad? tapi cik lemuni xle nak detect ni muhammad mane 1..plez,,name penuh? huhu

Unknown said...

haha..saja nak bg cik lemuni suspen sikit.yg pasti muhammad tu nama samar2 @ kelabu kelale je.

Lemuni said...

harap nanti muhammad memperkenalkan diri ye bile dah sedia..ape2 pun cik lemuni ucapkn trima kasih sebab sudi singgah ke sini..

Post a Comment