Friday, April 17, 2009

Tq to my team

lemuni : ku kutip pengalaman pertama

hari pertama,,

aku dapat bahan2 yang sementah2nya..



aku kena merumuskan satu modul dalam masa beberapa jam je..memang mulut aku tak habis2 mengomel..budak2 lain sama je macam aku..siap mengeluh..habis dibelek modul tu..modul hampir lunyai..habuk tarak paham..huhu

hari ke-2,,

mujur aku tak migrain..aku tak tahu berapa banyak indah kiat multi-purpose paper aku dah bazirkan...dari modul yang fresh dari ladang tu..rentang dari segala penyakit..aku transfomerkan point2 ke dalam bentuk bill gates's system...tadaa!!

sekejap je hasil gate's system ni suci..lepas aku projek bersamanya..terus jadi janDA...hehe

hari ke-3,,

takkan nak persembahkan kepada orang ramai dalam bentuk janDA kan..tak syok la kalau gitu..walaupun aku jadikan ia janDA,, aku akan pastikan janDA ini membantu aku untuk proses seterusnya..dengan kepakaran dimiliki..aku cantum semua point2 untuk jadi sebuah cerita..maklum la aku ni,,major dalam morfologi..minor dalam sintaksis..tak ada masalah bab2 mencantum ni..tada!!!

agak2 engkorang la,, aku cantum macam mana ek?? dah cantum pun masih beranak panah??

hari ke-4 hingga ke-5,,

aku rasa,, serabut alam la kalau tak kronologikan semua titik peluh kami and the member...dengan kemudahan bilik akses,, aku bersama2 dengan nabila telah dilantik sebagai mesin patuk ayam secara tak rasmi untuk mengkronologikan semua hasil usaha diatas...tada!!!

kemas,,tersusun kan?? buah hati ni lah yang aku dok kilik sepanjang latihan..sian dia..abis ternoda dari yang suci bersih dapat kat aku..huhu

hari ke-6 ,,

semua yang dapat kat aku pasti jadi janDA..macam mana aku nak upgrade ''janDA' ni yer?? socrates jap..hmm..ha!! dan tak lupa,, tada!!


amacam?? mengacam tak janDA yang kelesuan tadi,,aku kasi upgrade jadi janDA hapPENING..ni milik aku..barang siapa yang berani mencuit walaupun 1 gigitan cikugelnya,, kuasa otomen akan menghukum anda...AAA TTTT!!!

hari yang penuh debaran,,

"jangan menaruh harapan yang terlalu tinggi dan jangan pula meletakkan harapan yang terlalu rendah..kalah menang tu perkara ke dua..yang penting buat yang terbaik..
dah berada di atas pentas,, baca ayat2 yang mana patut,,cikgu yakin dengan kemampuan kamu.." semangat yang diberikan oleh cikgu Din

kami menguasai pentas..


tadi baru mukadimah..ni baru aku nak cerita..bertempat di SMK Padang Piol telah berlangsung Karnival Koakademik Bahasa Melayu Peringkat Daerah Jerantut yang telah berlangsung selama 2 hari dari 6 hingga 7 April 2009..aku mewakili sekolah dalam pertandingan forum..peserta2 yang terlibat ialah

pengerusi : hajar
panel pertama : lemuni
panel kedua : nabila
panel ketiga : izzati
panel simpanan : shikin

aku mewakili panel2 yang lain mengucapkan jutaan terima kasih kepada
En Kamaruddin dan Cik Faeizah

kerana bimbingan dan tunjuk ajar daripada mereka,,kami berjaya pulang sebagai pemenang tempat ketiga..

sebelum berangkat :
tgn terkapit kat pintu
huhu

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

tahniah atas kejayaan izz ye?
huhu~
lenkali ati2 la.
kn da lebam tgn tu.
huhu~

Lemuni said...

thankz iz..
lebam sikit je...
huhu

Post a Comment