Saturday, April 4, 2009

6 dalam 1

lemuni : diari hari ini..

catatan pertama

smart giler mamat ni..aku tak dapat cari perkataan handsome kat mamat ni tapi aku tau dia memang smart...smart taraf giler..bukan mamat ni giler smart..huhu..dengan kemeja berjalur menegak menjadikan dia kelihatan cukup bergaya..ditambah pula dengan slack hitam yang tiada sebarang kekedutan..rambut yang shinning selepas mengenakan minyak rambut baby johnson...perfecto!..tapi,,malang sungguh...maaf yer mamat smart giler..aku terpaksa menarik kembali semua pujian aku tanpa notis bila lihat sport shoes yang ko kenakan..ko ni,, atas dah smart..yang ko pergi pakai sport shoes tu aperkehelnyer...nak bersukan ek?? apapun penampilan ko terus terencat bila aku tengok sport shoes ko tu...

catatan kedua

"nape ngan kucen ni??tiba2 dok bergesel2 kat bag aku..tengok,die kenyit mata kat aku.."

"muni,,ko aty2 cikit..tu kucen jantan..tengah gile meroyan..tu sebab dari tadi dok bergesel2 kat bag ko sambil main mate"

"erkss??"

terbantut niat aku nak bagi satu pelukan kat kucing tu bila hajar nasihat sedemikian..err,,kucing pon gila meroyan ke??

catatan ketiga

woo!!! zina mata!! astaga...huhu..aku lihat..eh bukan..aku terlihat..satu err...err..seorang jejaka bola sepak tengah salin baju...bukan aku pergi mengintai ye..dah dia salin kat tempat terbuka..huhu..nasib baik salin baju jer..kalau salin semua,,memang la "situasai ini menjatuhkan aku"..ko punya pasal la ni nadia menarik perhatian suruh aku tertengok..huhu...

catatan keempat

fifi,,setahun sudah ku tak ketemu dirimu..apa rahsiamu..makin putih aku tengok..ko pakai fair and lovely ker?? ker olay?? tak pun nivea?? kongsi2 la dengan aku..sebagai seorang wanita,,tergugat tengok ko makin putih..hehe

catatan kelima

kesian pengantin aku tengok..tengok persembahan silat dibawah sinaran suria menegak..si pengapit pula alahai,,lembut bebenar nyer tolong kipaskan..betul2 penderaan bagi raja sehari..duduk dibawah sinaran suria ditambah pula dengan pakaian songket..azab!! turn aku nanti,,aku takkan buat silly mistake macam pengantin tu...

catatan keenam

aku kekenyangan..tidur persis sleeping beauty..nasib baik aku sleeping beauty malaysia..kalau sleeping beauty betul,,akan datang seorang prince untuk.....err,,pikir sendiri la..tetiba terasa kulit ku dah senipis kulit bawang..huhu

sebelum barangkat
esok sek ag..huhu

2 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

haha,sape la prince tu ye? hehe

Lemuni said...

prince tu sape ek??
hehe

Post a Comment