Sunday, April 19, 2009

Tingkat 3, kelas no 6, tepi tangga ye..

lemuni :6 AWR


PEMEGANG AWARD SETIAP MINGGU BERTURUT-TURUT
pandangan dari luar kelas
group kanan, kat sini ada 5 aspuri dan 3 dara..disinilah ada pegawas sekolah, ajk f6, ketua kelas, ajk kelas..
group tengah..kat sini 4 aspuri dan 3 chinese girl..kat sini ada pemegang pointer no 1 dalam tingkatan, ajk majalah sekolah, pegawas sekolah, pegawas library, dan penolong ketua kelas
group kiri..seorang dara, seorang indian girl, 3 teruna, dan 2 chinese boy.. disini juga ada pegawas sekolah, pegawas library, ketua ajk f6, pemain badminton..aku nak promote ni,, ni group aku..group kepala layan..haha.
ni plak teman setia aku..aku masuk kelas,,dia dah setia menanti..aku tak letak pape pun..nak hayati sucinya putih mewakili hati..haha..ni la padahnya,, tukang beli cover plak tengah hangat berasmara..dengan aku dapat tempiasnya..

beralih plak ke sudut bacaan yang berada dibawah pengawasan aku..
serius aku kata,,setakat ni,,aku tak habis pulun ag ilmu2 atas rak ni..seingat aku,,baru 3 buah baru aku khatam..huhu
ni plak hasil idea aku..aku tatau nak stylokan macam mana sudut ni,,aku buat macam ampaian kain..hehe..emm,,berapa banyak ek paku yang aku bengkokkan??..huhu
artikel ni plak usaha sama aku dengan dhines..aku bukukan surat khabar,,dia wat cover..tulisan pun dah jadi ala2 india..hehe..

beralih plak ke aksesori kelas

memang kelas gituu,,tempat pembersihan...siap berpagar lagi..hehe,,boleh kira berapa banyak cap jari aku kat penyapu ni..tu bukti menunjukkan kerajinan aku..haha


agak2,, berapa banyak kelas di malaysia ada hiasan macam ni..hurmmm??


time table paling gedabak dalam tingkatan..sure nampak punya...


cuba engkorang baca kata2 berpintal kat atas..kali pertama aku didedahkan memang split tongue..tp sekarang aku dah expert nak menyebutnya..

sebelum berangkat :
tata..

0 tindakbalas:

Post a Comment