Monday, February 16, 2009

Lemuni : Salam kesihatan semua

hari yang amat sibuk..agaknyelah..yelah aku tengok semua sibuk uruskan temasya untuk sukan..sepatutnya aku pun sibuk gak,,entah nape aku boleh menyenang-lenangk
an diriku dalam kamar pinky..hehe..

kesabaran
aku makin menipis dibaluti dengan keterujaan maximum nak tengok member2 aku memecahkan rekod 2009 masa hari sukan nanti..

senarai peserta2 yang bakal menyentak segala malar hijau di terk nanti..

dhines
kawan aku sorang ni,,bakal memecah rekod kebangsaan..tak pernah si dhines ni masuk lumba lari,,tup2 muka dia akan ada kat trek lumba lari nanti..jangan risau dhines.. nanti tiba giliran ko,,aku sokong ko biarpun aku kena murtad rumah..hehehe

odan
ko masuk acara 5000meter?? biar betol..siap la ko nanti,,aku nak jerit kuat2 nama ko masa ko berlari nanti..sapa suruh tak nak bagitau bila acara ko..hehe..satu lagi,,ko jangan pakai minyak wangi kuat2,,silap2 semua bagi laluan kat ko..haha

umil
jangan risau la umil,,walaupun ko jadi bidan terjun,,usah hiraukan keadaan sekeliling,,nanti ko pegang la lembing tu..(masuk acara merenjam lembing,,lembing pon tak pernah pegang..tu yang si umil ni bengang)..lagi satu,,masih ada masa lagi ni untuk ko study macam mana kijang melompat..hahaha


ramai lagi yang jadi bidan terjun..nasib baik aku pandai sweet escape..tu la engkorang,,belajar2 la sweet escape dengan aku..kan selamat..

lupa pulak satu hal,, kira nak promote
la ni..

"sape2 yg terlalu depan sekolah aku,,terasa mulut tu macam nak kunyah sesuatu,,
singgah2 la kat gerai aku yer.."
aku sweet escape lagi petang ni..esok aku tolong engkorang ek..hehe

0 tindakbalas:

Post a Comment