Saturday, August 8, 2009

Sukan F6

lemuni : pengalamam itu berharga

8 ogos 2009 tarikh pertemuan semua warga f6 daerah jerantut..bukan sekadar perlawanan persahabatan antara peptej, peptes, dan peptem tetapi juga pertemuan antara sahabat2 lama, pasangan kekasih, dan juga musuh2 lama..(ayat, macam nak hantar kat cikgu din je..)

meh la muni guna bahasa paling santai..sekolah aku jadi tuan rumah bagi sukan empat penjuru..nama je empat penjuru tetapi peptina menarik penyertaan disaat2 akhir atas sebab2 tertentu..atas inisiatif midun, kami berenam berjaya membuka perniagaan yang baru bertatih dan akhirnya telah memperoleh hasil lebih normal..

yang penting semua happy hari ni..aku happy dengan gerai aku..

rentetan peristiwa hari ini


cop! aku tapau 2 botol..



cepatlah dik oi,,minyak dah panas tu..tak payah dok kira untung lagi



begini caranya nak masak nuget,,biar keemasan macam warna baju aku..



presiden peptej dan supplier alatan memasak..



warna warni keceriaan tergambar di wajah mereka..



kami usahawan muda..



just candid!



kalau ada sumur di ladang,
boleh kami menumpang mandi,
kalau ada umur yang panjang,
kami akan berkumpul ramai2 lagi.



~PERSATUAN PELAJAR TINGKATAN ENAM JERANTUT~


7 tindakbalas:

Ahmad Faiz said...

amboih, memang nampak hepi la smue.
untung bnyk ke?
=)

Lemuni said...

mstlah hepi..
untung tu bolehlah

UchiHa ItaChi!!! said...

suh blnja aku tknk..heheheh

Lemuni said...

bleh aku belanja..
aku belanja, ko bayar..
orait?hehe

UchiHa ItaChi!!! said...

pulok doh..septutnya org yg untung 2 kne blnja..tk aci..ckgu maner ade dpt gaji lg...hahahahahahah

Lemuni said...

ele,,elaun masuk tu gaji gak..hah
one fine day,,samer2 belanja la..orait?

UchiHa ItaChi!!! said...

insyallah..klau ade ms..heheheh..elaun 2 nk gne utk bkaln khwin nt..hahahah

Post a Comment