Thursday, June 25, 2009

Panas hati

lemuni : xpasal2 aku mogok today!

ni yang aku paling lemah nak pergi seminar kat ****..tak habis2 tradisi kena angkat meja kerusi dari dulu lagi..aku ingat sebagai pelajar luar pergi2 terus dapat tempat..sakit hati betul..pergi2 tak ada meja,,tak ada kerusi..apa ni?? nak sambut pelajar dari luar macam ni ke?? memang panas hati la aku sepanjang minggu seminar..dah la kena naik atas pentas,,pergi belakang pentas,,turun tangga kat bilik bawah tanah..ni semua semata2 nak pergi ambil meja..engkorang bayangkan..bilik bawah tanah tu dah la gelap..sistem pengudaraan pon teruk..nak angkat meja lagi..nak masuk tak boleh ramai2..kalau selisih kena bagi laluan la..kalau sorang 2 aku tak kisah la..ni sekolah aku hantar 1 bas..punya la sesak kat bilik bawah tanah tu..kesudahannya,, setiap pagi aku akan mencuka dulu kalau kena angkat meja..

kepada siapa2 yang terasa pedas(hanya ditujukan kepada pelajar sahaja),,jangan melenting..jangan marah..ni pandangan aku sebagai pelajar luar..bukan begini caranya nak sambut rakan2 dari sekolah lain..aku dengan member baik aku tak reti nak jawab apa bila member2 yang lain tanya kenapa sambutan macam gini yang korang bagi..huhu..cukup lah sekadar meja kerusi disediakan..baru sejuk hati...

****terpaksa dirahsiakan bagi menjaga sensitiviti persekolahan



0 tindakbalas:

Post a Comment