Wednesday, June 10, 2009

Hye everybody!

lemuni : berblogging jap..

mula2 sekali aku nak ucapkan selamat berskool holiday..halal yer ek walaupun sekolah dah nak buka pun..better late than never,,right? entry terlast aku pun 2 bulan yang lepas kan..yeke?? dah lama sangat aku tak berblog..bukan tak nak tapi aku keburuan waktu nak on9..banyak event yang berlaku sebaik saja bulan mei melayarkan tirainya sampailah bulan mei melabuhkan tirainya.

aku agak keberatan nak cerita satu2..bapaknyer panjang nanti..kalau aku cerita dengan detail satu persatu,,maunyer tenggelam semua entry aku yang old edition tu..huhu..so, let me concise all the event..

1 Mei 2009

.::.ruang dan kesempatan untuk berjumpa iz setelah sebulan lebih terpisah.::.

2 Mei 2009

.::.aku ke kuantan-kemaman.::.
ni saja2 je family aku berjalan nak habiskan masa cuti..mula2 singgah kat kuantan..pas dah boring kat kuantan,, pergi plak ke kemaman..jalan2 aje..huhu


5 Mei 2009

.::.Muet 800/2.::.
ada ke patut aku dapat topik yang paling mementingkan diri di dunia..last2 second round,,aku candidate pertama yang bangkang tajuk sendiri..tak pe murtad tajuk,,asalkan aku ada hujah..haha


7 Mei 2009

.::.Trip guru2 ke Kuala Lumpur.::.
terasa diri nak jadi cikgu plak..so aku pun join la sekaki..manela tau,, kot2 terkena tempias jadi guru..hahaha

12 Mei 2009-15 Mei 2009

.::.mengendalikan slot bersama pelajar pra-u.::.
pra-u nampak bersetail penggunaannyer(pra-u merujuk kpd lower 6)..aku memang bizi..bukan bizi body tapi seyes punya bizi disebabkan aku ajk tertinggi..papepun aku senang hati sebab ajk2 yang lain tak bantah pun aku set couple diorang..

19 Mei 2009-29 Mei 2009

.::.mid-year exam.::.
ni aku tak payah cerita semua orang pun tau ape itu "mid-year exam"..huhu

30 Mei 2009-1 Jun 2009

.::.trip ke Pulau Pinang.::.
habis exam aku terus fly ke penang..dapatla aku kenal apa itu pasembur sebutan baku..pasembuq orang penang kate..baru 3 hari kat penang,, tapi bila nak order makanan,,terkeluaq loghat penang..hehe

aku coret sampai sini dulu..ada masa,ruang, dan kesempatan,,aku cuba cerita dengan panjang lebaq sekali uplode gambar ok!

sebelum berangkat :
ak menanti ole2 loni..hehe

0 tindakbalas:

Post a Comment